Jak działa IntoCloud?

IntoCloud to usługa przeznaczona dla mikroprzedsiębiorców oraz małych firm (również tych posiadających wiele oddziałów) pozwalająca na zdalne uruchamianie oprogramowania poprzez sieć Internet z dowolnego miejsca na ziemi. Korzystając z IntoCloud, niezależnie gdziej jesteś możesz uzyskać dostęp do takich programów jak Subiekt czy Gestor w taki sam sposób jakbyś robił to ze swojego biura.

Dla kogo?

IntoCloud polecany jest wszystkim użytkownikom programów InsERT GT oraz nexo, a w szczególności firmom, które:

  • posiadają wiele oddziałów
  • zatrudniają pracowników działających zdalnie
  • nie chcę utrzymywać własnej i drogiej infrastruktury informatycznej
lub dla osób często podróżujących.


Dlaczego IntoCloud?

  • ponad 10 lat doświadczeń w administrowaniu serwerami w sieci Internet
  • wykwalifikowany zespół dyplomowanych serwisantów InsERT
  • atrakcyjne ceny
  • wysoka dostępność usług
  • sprawdzone technologie
  • wysoki poziom bezpieczeństwa
  • jedno z najlepszych DataCenter w Polsce (ATMAN)
  • serwis i wsparcie techniczne
  • bogaty zestaw oprogramowania
  • dostęp do szczegółowych raportów użycia (logowanie się użytkowników) oraz możliwość blokowania kont poszczególnym pracownikom poprzez panel administracyjny



Dostępność

Gwarantujemy dostępność usługi (SLA) w wymiarze 99,8% w skali roku w godzinach 07.00 - 19.00 oraz 90% w skali roku w godzinach 19.00- 07.00. Mniejsza gwarancja dostępności w godzinach noncych wynika z konieczności częstych aktualizacji oprogramowania firmy InsERT.
Tak wysoką gwarancję dostępności możemy zapewnić ponieważ:

  • korzystamy tylko z markowego sprzętu DELL oraz SuperMicro. Nasze serwery działającego w trybie cluster. Nawet w przypadku fizycznej awarii któregoś z serwerów inne przejmą wykonywane przez niego zadania
  • nasze serwery kolokowane są w jednym z najlepszych DataCenter w Polsce posiadającego łącza internetowe do wszystkich liczących się operatorów komunikacyjnych czyli: 3S, ASTRO, Atman, BlueLeaf, CityStrada, Cogent, DotCom, Emitel, Equinix, e-Telko, eTop, Exatel, Interoute, Inwep, ITSA, Level 3, Lukman, NASK, Netia, Orange, P4, RETN, SPEC, Speed Soft, Tele-B, Tel-Nap, Tel-Team, TK Telekom, T-Mobile, T-Systems, UPC, Verizon, VirtuaOperator oraz A1 Telekom Austria, Aero2, Atman, CenterNet, Effortel, Emitel, e-Telko, Exatel, GTS CE, Hawe, Hurricane Electric, Interoute, Level 3, Mediatel, MNI, NASK, Netia, NOM, NTT, ORANGE Business Services - Trading Solutions, P4, PERN, Petrotel, Pionier, RETN, RWE Stoen, Sferia, Tata Communications, TeliaSonera, Tiscali, TK Telekom, T-Mobile, UPC
    Data Center ATMAN zasilane jest z dwóch niezależnych lini średniego napięcia, posiada 4 transformatory, zasilanie UPS oraz agregaty prądotwórcze. Serwery posiadają redundatne zasilanie, podłączone są do niezależnych torów zasilających (redundancja 2N).
  • udostępniany sprawdzone technologie - aplikacje działają w oparciu o usługi terminalowe Windows Server (RemoteApp) firmy Microsoft


Bezpieczeństwo

Dane Twojej firmy przechowywane w IntoCloud są bezpieczne ponieważ

  • nasze serwery chronione są zaporą ogniową (Firewall), a sieć wewnętrzna wydzielona jest od innych sieci (VLAN)
  • przesyłane dane są szyfrowane
  • wykonujemy codzienną kopię zapasową danych na niezależny serwer backup. Na żądanie możesz otrzymać stały dostęp do kopii swoich danych przez szyfrowane połączenie FTP
  • nasze DataCenter zapewnia 24h monitoring, wyposażone jest w system telewizji przemysłowej 24/7/365, każda wizyta w DataCenter następuje w eskorice pracownika ochrony. DataCenter posiada system sygnalizacji włamania i napadu z automatycznym powiadamianiem zewnętrznej grupy interwencyjnej. Dostęp do obiektu tylko osób uprawnionych możliwy jest przy użyciu elektronicznej karty zbliżeniowej ze sterfową kontrolą dostępu
  • szafa serwerowa w której znajdują się nasze serwery jest wydzielona i zamykana na klucz
  • pomieszczenie w którym znajdują się serwery jest wyposażone przez system detekcji pożaru w oparciu o czujniki multisensorowe optyczno - temperaturowe oraz system wczesnej detekcji dymu. System gaśniczy: gazowy (Inergen), niezależne strefy pożarowe, 120-minutowa odporność ogniowa

Serwis i wsparcie

Brak dostępności usług można zgłaszać 24/7/365 poprzez

  • Infolinię pod numerem +48 61 250 43 43
  • noc@intocloud.pl
  • Elektroniczne Biuro Obsługi klienta Mercatum na stronie http://mercatum.pl

W ramach opłaty abonamentowej nasi administratorzy zapewniają ciągłość dostępu do usług w tym aktualizacje:

  • Oprogramowania InsERT nexo oraz InsERT GT
  • Systemu Microsoft Windows Server
  • Bazy danych Microsoft SQL Server

W celu zminimalizowania niedostępności usług w godzinach pracy aktualizacje odbywają się w nocy w godz. 00:00 - 05:00. Wtedy mogą pojawić się krótkie przerwy w dostępności usług.


Dostępne oprogramowanie w chmurze IntoCloud

Na chwilę obecną w chmurze IntoCloud można korzystać z następującego oprogramowania:

InsERT nexo

  • Subiekt nexo
  • Gestor nexo
  • Gratyfikant nexo
  • Rachmistrz nexo
  • Rewizor nexo

InsERT GT

  • Subiekt nexo
  • Gestor nexo
  • Gratyfikant nexo
  • Rachmistrz nexo
  • Rewizor nexo

Za dodatkową opłatą można korzystać również z oprogramowania Microsoft na zasadzie usługi (Software As Service). Pełna lista dostępna tutaj.

Licencje na oprogramowanie InsERT można wnosić własne lub nabyć na promocyjnych warunkach.


Technologie

Mechanizm uruchamiania aplikacji to usługi terminalowe Microsoft Windows Server (RDP, RemoteApp). Dostęp odbywa się poprzez aplikację IntoCloud Klient za pośrednictwem której (po poprawnej autoryzacji) możliwe jest uruchomienie przypisanych dla danego użytkownika aplikacji. W panelu administracyjnym IntoCloud możliwe jest nadawanie uprawnień użytkownikom (wybór programów) oraz dostęp do dziennika zdarzeń (logowań do systemu oraz uruchamiania programów).