Po wnikliwym przedstawieniu jak działają narzędzia chmurowe oferowane przez IntoCloud oraz dokładnej analizie procesu wdrożenia czas przyjrzeć się konkretnym rozwiązaniom i proponowanym pakietom. Firma w chmurze z Intocloud dla linii InsERT GT a także nexo i nexoPro to rozwiązania, z których można korzystać na wiele sposobów w zależności od potrzeb, wymagań, wielkości firmy, ilości stanowisk i wielu innych czynników. Bez względu na to, czy potrzebujemy prostych, tanich i bezpiecznych rozwiązań pakietowych z serii Intocloud ECO, czy elastycznych Rozwiązań Dedykowanych, a nawet zaawansowanej Chmury Prywatnej, firma w chmurze IntoCloud daje nam pełen wachlarz możliwości. W tym artykule przyjrzymy się podstawowym pakietom IntoCloud EKO dla małych i mikroprzedsiębiorstw.
Oferta pakietów IntoCloud EKO to zarówno najszybszy, najłatwiejszy, jak również najwygodniejszy i najtańszy sposób aby przenieść Twoją firmę do chmury. Samo wdrożenie usługi jest szybkie i zajmuje maksymalnie od jednego do dwóch dni roboczych. Usługa dedykowana jest głównie mikro i małym przedsiębiorstwom korzystającym z oprogramowania serii InsERT GT oraz Nexo, poszukującym taniego i stabilnego rozwiązania do pracy zdalnej. W ramach usługi zapewniamy możliwość pracy zdalnej dla maksymalnie 6 użytkowników, dostęp do oprogramowania InsERT, podstawową obsługę administracyjną oraz codzienne kopie zapasowe wykonywane do zewnętrznej lokalizacji, co zapewnia pełne bezpieczeństwo naszych danych. Wystarczy jedynie wybrać odpowiedni pakiet, określając liczbę użytkowników i udostępnić nam bazę danych, a nasi specjaliści zajmą się resztą. W zależności od tego ilu użytkowników w Twojej firmie będzie korzystać z chmury, miesięczny koszt pakietów wynosi od 179 zł za jednego użytkownika do 579 zł za czterech użytkowników dzięki czemu cena maleje proporcjonalnie do liczby pracowników korzystających z chmury. Każdy kolejny użytkownik (powyżej 4) to opłata rzędu 140 zł miesięcznie. Jednorazowa opłata instalacyjna wynosi od 99 zł przy standardowej instalacji do 199 zł w przypadku konfiguracji maszyny zdalnej z drukarką fiskalną. Warto nadmienić, iż wszystkie przytaczane przez nas ceny są cenami netto.
Skoro wiemy już na czym ogólnie polega działanie usługi IntoCloud EKO czas zagłębić się w szczegóły i poznać jej dokładniejsze parametry, oraz profity jakie zapewnia nam współpraca z IntoCloud. Pakiet EKO umożliwia nam zdalną pracę z Subiektem GT, nexo czy nexoPro na maksymalnie jednym podmiocie gospodarczym. Miejsce na bazę danych wynosi 5GB, co pozwala na swobodną pracę przy prowadzeniu małego bądź mikro przedsiębiorstwa. Każdy użytkownik otrzymuje 1 GB przestrzeni dyskowej na dane. W ramach usługi zapewniamy również podstawową obsługę administracyjną, w skład której wchodzą m.in. restarty serwera, wykonywanie aktualizacji oprogramowania, zarządzanie kontami użytkowników w obrębie nadawania dostępów do samej chmury, aktualizacje Windows Server’a oraz konfiguracja komputera klienta (instalacja VPN i przygotowanie drukarek, w tym również fiskalnych). W związku z tym, że jest to podstawowy pakiet zapewniający pracę w chmurze istnieją również pewne ograniczenia polegające na tym, że żaden z użytkowników nie otrzymuję uprawnień administracyjnych do maszyny zdalnej oraz nie może mieć zainstalowanych żadnych rozwiązań zewnętrznych. Krótko mówiąc wszystkie licencje na oprogramowanie zapewnia IntoCloud. Podsumowując wszystkie parametry warto zatem zastanowić się do kogo skierowana jest głównie powyższa usługa i jakie korzyści może zapewnić swoim odbiorcom. Jest to przede wszystkim rozwiązanie, które dedykujemy mikro i małym przedsiębiorstwom, które w sposób tani, elastyczny i szybki pragną przenieść pracę w swojej firmie na wyższy „level” zapewniając swoim pracownikom łatwe i przyjazne narzędzie umożliwiające im pracę z każdego miejsca na świecie, niemalże w każdych warunkach i niemal na każdym urządzeniu. Bądźmy więc EKO!